Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ

"Μετά τη βροχή βγαίνει πάντα το ουράνιο τόξο ή μόνο αν είσαι καλό παιδί;", με είχε ρωτήσει παλιότερα μαθητής μου και η μνήμη μου το ανέσυρε στα ξαφνικά όταν το είδα προχθές απ το μπαλκόνι μου.


Την ίδια απορία έχω κι εγώ πια. Όταν υποστείς μια καταιγίδα, θα έρθει πάντα μια δίκαιη ανταμοιβή που θα σε κάνει να ξεχάσεις τα δεινά που πέρασες ή κρίνεται από κάτι άλλο; Ούτε και τότε ούτε και τώρα μπορώ να δώσω αξιοπρεπή απάντηση. Περιμένω να δω αν θα ξαστερώσει...


Οι φωτό είναι από κινητό, οπότε όχι και τόσο επιτυχημένες.


2 σχόλια:

  1. Θα ξαστερώσει Αναστασία μου!...θα ξαστερώσει!....
    Όμορφο βράδυ σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πότε θα κάνει ξαστεριά"; έχουν αναρωτηθεί κι άλλοι πριν από μένα και μάλιστα μελωδικά. Σ ευχαριστώ Χρυσούλα μου.. Εχω υπομονή και θα περιμένω να δω τι θα γίνει..
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Όχι προσβλητικό περιεχόμενο