Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

ΜΙΑ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος. Συναισθήματα ανάμεικτα, παρόλο που προσπαθώ να εκπαιδεύσω τον ευατό μου να μη "στέκεται" και πολύ σ΄ αυτά και να πηγαίνει παρακάτω ευκολότερα. Ήμουν σχεδόν σίγουρη δε, πως φέτος δε θα με επηρέαζε ο αποχαιρετισμός με τα παιδιά γιατί δεν είμαι και καμιά πρωτάρα σ αυτά- έχω ήδη "ψηθεί" σε καλοκαιρινές ευχές και ανασκοπήσεις της χρονιάς άλλες 5 φορές. Ναι, ναι...Τα είχα πει και τα είχα συμφωνήσει. Αμφιβολία καμία.

Έλα όμως που έσκασε μύτη το πρωτάκι, περιμένοντάς με από νωρίς,  μ ΄ ένα κόκκινο τριαντάφυλλο και μια τεράστια αγκαλιά (συνοδευόμενη με φιλί βεβαίως, βεβαίως!). Μα, καλά, δεν είναι κάτι τρομερό, θα μου πείτε. Για μένα όμως είναι, γιατί το συγκεκριμένο πρωτάκι (ο αγαπημένος μου Σπύρος), δε με πλησίαζε εύκολα και μάλιστα στη γιορτή και τα γενέθλιά του που ήθελα να του ευχηθώ με αγκαλιά είχε κρυφτεί κάτω απ το θρανίο...Ντροπαλός και της άποψης ότι δε φιλάμε γυναίκες...Ή μάλλον δε καταδεχόμαστε. 

Μεγάλη μου κατάκτηση η σημερινή...



4 σχόλια:

  1. Σίγουρα σου έφτιαξε τη μέρα το φιλί του μικρού μαθητή !!
    Τι όμορφη έκπληξη !!
    Αυτά είναι τα τυχερά του επαγγέλματος !!

    Άντε καλό και ξεκούραστο καλοκαιράκι τώρα !!
    Πολλά σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο μου έφτιαξε τη μέρα; Ακόμα πετάω απ τη χαρά μου στην ανάμνηση της πόζας που είχε πάρει ο Σπύρος! Χαχα! Σ ευχαριστώ!Καλό καλοκαίρι και σε σένα, νησιώτισσα!

      Διαγραφή
  2. Είδες ξάφνιασμα που σου δίνει η κάθε κατάκτηση;
    Τόχεις το ταλέντο,δε σε φοβάμαι και πού είσαι; Κοίτα να παραμείνεις έτσι όπως τώρα η ευαισθησία και η ευγνωμοσύνη γι αυτά που παίρνεις ποτέ δεν είναι περιττά...και παρέα έρχεται η συγκίνηση!
    Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς με τη σειρά που τα είπες, Χαρά μου!Έτσι ακριβώς μού ήρθαν! Βρε, μπας και είσαι και συ εκπαιδευτικός και μας κρύβεσαι;

      Διαγραφή

Όχι προσβλητικό περιεχόμενο