Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ

 Η λογική του μεθυσμένου


Ένας τύπος μπαίνει σ ένα μπαρ, κάθεται στην μπάρα και ζητάει πέντε ποτήρια ουίσκι.
"Όλα μαζί;" ρωτάει ο σερβιτόρος.
"Ναι, και τα πέντε" απαντά ο πελάτης, "σκέτα, χωρίς πάγο."
Τον σερβίρει και ο πελάτης τα πίνει μονορούφι.
"Σερβιτόρε", λέει, "τώρα βάλε μου τέσσερα ποτήρια ουίσκι, χωρίς πάγο."
Ενώ αυτός τον σερβίρει, αρχίζει να βλέπει ότι ο πελάτης έχει αποκτήσει ένα χαζό χαμόγελο. Αφού πιει συνεχόμενα και τα τέσσερα ποτήρια, προσπαθεί να κρατηθεί όρθιος, και καθώε αρπάζεται από την μπάρα, αναφωνεί:"Αγόρι, φέρε μου άλλα τρια ποτήρια ουίσκι"!Γελάει λίγο και προσθέτει:"Χωρίς πάγο".
   Ο σερβιτόρος υπακούει και ο πελάτης τα ξαναπίνει γρήγορα.
Τώρα δεν είναι χαζό μόνο το χαμόγελο, αλλά και το βλέμμα.
"Φίλε!" λέει τώρα με δυνατή φωνή, "βάλε μου δυο ποτήρια από το ίδιο" .

Το κατεβάζει  και φωνάζει γι αάλλη μια φορά στον σερβιτόρο: ""Αδελφέ!Εισαι σαν αδελφός για μένα..." Γελάει με λόξυγγα και προσθέτει:"Βάλε μου ένα ποτήρι ουίσκι,χωρίς πάγο.Αλλά μόνο ένα έτσι;Μονάχα ένα...."

Ο μπάρμαν τον σερβίρει.
Ο τύπος κατεβάζει το ποτήρι με μία και μόνο γουλιά και , εξαιτίας μιας ακαταμάχητης ζαλάδας, πέφτει στο πάτωμα εντελώς μεθυσμένος.
Από κει κάτω λέει  στο σερβιτόρο: "Ο γιατρός μου δεν θέλει να με πιστέψει, αλλά εσύ είσαι μάρτυρας.Όσο λιγότερο πίνω, τόσο χειρότερα γίνομαι!" 


                                        απόσπασμα από το βιβλίο του Χόρχε Μπουκάι, Ιστορίες να σκεφτείς




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όχι προσβλητικό περιεχόμενο